/ / 'Hvordan jeg tapte vekt uten å gi opp min takeoutvanlighet'

"Hvordan jeg mistet vekt uten å gi opp min takeoutvanlighet"

vekttap dagbøker heather

Dag 1

5:45 a.m. Jeg våkner for å gå til treningsstudioet og gå tilbake til å sove. Jeg er for trøtt til treningsstudioet etter å ha gått på teater i går kveld. Jeg veier meg selv og skalaen leser 154 pund.

8 a.m. Jeg våkner igjen og holder meg i senga i ca 20 årminutter. Etter at jeg står opp, drikker jeg to ts fiberpulver og 16 gram vann. Jeg kaster på et nytt par i størrelse seks bukser og en liten størrelse skjorte. Buksene og skjorten ser begge ut som store. Gå meg! Jeg håper mamma vil merke min forvandling når hun besøker senere i kveld!

9:00 om morgenen. Jeg går hunden min, Riley, i noen minutter og går til bussen.

10:15 a.m. Til frokost spiser jeg en kopp pisket ost, en beholder med gresk yoghurt, og en kanelkaffe kake Fiber One bar. Frokost kalorier: 325.

12:30 p.m.-ish Jeg går for å hente lunsj (ca 0.4 miles hver vei, skrivebord til dør), men jeg vandrer litt mer på turen. Til lunsj bestiller jeg tre kylling tacos, ris og bønner. Jeg spiser kyllingen fra tacos, men bare en mel tortilla, alle bønner, og omtrent halvparten av risen med 16 gram vann. Lunsjkalorier: 393.

4:45 p.m. Jeg står opp og går rundt på kontoret et par ganger etter å ha spist lunsj, og så spiser en 100-kalori pakke med pistasjenøtter. Jeg har opptil 5 249 trinn.

6:45 p.m. Mellom min matbit og middag går jeg ganske myetil en burgerrestaurant hvor jeg møter min mor til middag. Jeg bestiller en salat med brun ris, hvete bær, arugula, erter, barbert spiring, avokado, pecorino og toppet med en tunfisk biff! Yum. Jeg spiser også noen pommes frites og en McKenzies Black Cherry Cider. Jeg tar hjem halvparten av tunfiskbiffen. Middagskalorier: 881. (200 fra McKenzies cider.) Moren min forteller meg at jeg ser bedre ut enn jeg har i 10 år!

9:00 p.m. Når jeg kommer hjem, går jeg hunden 0,25 miles og gjør en Jillian Michaels treningsvideo i 20 minutter. Så går jeg hunden igjen (0,25 miles).

Klokken 11 Jeg legger meg.

Kalorier i: 1699 kalorier

Treningskalorier oppnådd: 432

trinn: 13.626 (9.7 miles)

Gulv klatret: 22

Aktive minutter: 89

vekttap dagbøker heather

Dag 2

5:45 a.m. Jeg våkner for å gå på treningsstudioet og sovne i søvntil klokka 8 Jeg veier meg selv og skalaen leser 152,8 pounds. Jeg drikker to ts fiberpulver og 16 gram vann. Jeg legger på et par gamle størrelse åtte bukser som er for store nå og en ny kashmir genser, størrelse medium. Jeg lager egghvite og en engelsk muffin til å ta på jobb og en kaffe på 16 gram å drikke på toget. Jeg går hunden og går deretter på jobb. Jeg kommer med mer enn 2100 trinn. (Start å jobbe mot dine vekttapsmål med Women's Health's Body Clock Diet.)

10 a.m. Spiste eggsandwichet.

11:15 a.m. Spiste en gresk yoghurt. Frokostkalorier: 249.

12:30 p.m. Jeg går for å hente lunsj (1.238 trinn). Jeg kjøper en gresk salat og pita, men jeg spiser ikke mange oliven og ingen feta. Lunsjkalorier: 248.

15:00. Jeg går litt rundt kontoret og spiser en pakke med ristede, salte mandler og en yoghurt. Snackkalorier: 230.

05:30 p.m. Etter arbeid går jeg til middag (0,8 miles) og deler en bestilling av Buffalo-vinger og pommes frites. Jeg spiser en side salat og en fisk taco. Middag kalorier: 780.

Jeg går til toget og går så hunden (0,25 miles), og gjør en abs trening video kl 9:50 p.m. i 10 minutter. Så går jeg hunden igjen (0,25 miles).

10:15 p.m. Jeg går til sengs.

Kalorier i: 1 529 kalorier

Treningskalorier oppnådd: 309

Trinn gikk: 11.265 (4.72 miles)

Gulv klatret: 16

Aktive minutter: 69

vekttap dagbøker heather

Dag 3

8 a.m. Jeg våkner opp fullstendig oppdatert. Jeg føler at jeg kunne ha gjort det til treningsstudioet, men jeg reserverte ikke en klasse. Jeg veier meg selv og skalaen sier 153 pund. Jeg lager egg hvite og en engelsk muffin å ta på jobb. Deretter legger jeg på et gammelt par i størrelse 30, lavmåne skinny jeans. De passer veldig løs i rumpen. Jeg kaster også på en liten størrelse genser.

Etter å ha kledd, går jeg hunden og går deretter til t-banen (0.75 mil). På jobben spiser jeg eggsmørbrød jeg laget hjemme. Frokost kalorier: 134.

Klokken 12 Jeg sjekker min Fitbit og innser at jeg allerede har gått 3,215 skritt så langt i dag

12:30 p.m. Jeg går ut for å spise for en kollega bursdag forlunsj. Jeg spiser halvparten av en sideordre av stekt ris med and, svinekjøtt og kylling. Det er vanligvis delt som en side for to til tre personer. Jeg drikker mye vann siden serverne fortsetter å fylle glasset mitt. Lunsjkalorier: 251.

Etter lunsj går jeg fra restauranten tilen annen takeout sted å hente mat til middag og gå tilbake til kontoret. Når jeg kommer tilbake til pulten min, tenker jeg på hva min helgplaner vil være, inkludert hva jeg skal spise. Dette var et forslag som en næringslærer ga til meg.

Jeg bestemmer at i kveld skal jeg gå på treningsstudioet og ifilmer. Jeg spiser popcorn til middag. Lørdag, jeg planlegger å gå og løpe til Queens for å handle og spise en stor lunsj på en kjeden restaurant. Søndag vil være en tre-mile løp og deretter gå til treningsstudio søndag kveld.

6:30 p.m.. Det er helg! Etter arbeid tar jeg en 45-minutters Spin-klasse.

7:30 p.m. Når jeg kommer hjem, legger jeg halvparten av en pumpernickel bagel med tunfisk, salat og tomat.

8:30 p.m. Jeg går på kino og spiser popcorn som en annen middag. Middag kalorier: 716.

11:45 p.m. Etter filmen går jeg over byen (0.7 miles) og tar en bit pizza noen kvartaler hjemmefra (snack: 168 kalorier). Når jeg kommer hjem, går jeg Riley 0,25 miles.

12:30 a.m. Jeg går til sengs.

Kalorier i: 1.270 kalorier i

Treningskalorier oppnådd: 806

Trinn gikk: 17.242 (7.28 miles),

Gulv klatret: 34

Aktive minutter: 146

vekttap dagbøker heather

Dag 4

7:45 a.m. Jeg våkner og veier meg selv. I dag veier jeg 151.6 pounds. Så leder jeg til løpende praksis. Jeg trener for New York City Half Marathon! Jeg løper 2,5 miles utendørs i snøen uten å stoppe for første gang noensinne!

11 a.m. Jeg traff 10 000 trinn før jeg lagde mat i munnen min.

Kl. 11.30 Hjemme spiser jeg den andre halvparten av pumpernickel tunfisk bagel. Frokostkalorier: 216. Etter kjøringen veier jeg meg selv igjen. Etter kjørevekt: 150,8.

Jeg legger på et par størrelser små gensere leggings minvenn kjøpte for meg. Hun opprinnelig fikk meg en stor størrelse i begynnelsen av november, som passer, men siden jeg ikke hadde slitt dem, var jeg i stand til å returnere dem til en mindre størrelse etter julen.

Jeg tar toget til Queens fra Manhattan, selv om det sniker seg som gal for å returnere en mengde klær jeg bestilte i løpet av ferien til mindre størrelser. (SCORE !!)

2:45 p.m. Jeg spiser lunsj på en sit-down-kjeden restaurant som er kjent for deler som er store nok til å matche en hel familie. Jeg bestiller en Cobb salat med ranch dressing og en gutt størrelse iskrem sundae Lunsj kalorier: 875.

5:30 p.m. Jeg tar en annen 45-minutters Spin-klasse.

7:15 p.m. Etterpå spiser jeg en matbit med kyllingbuljong med ris for å tømme meg til en veldig sen middag.

8:45 p.m. Jeg går til middag og fortsetter å spise gjennomnatt til rundt midnatt. Jeg har en frossen margarita, chips og guacamole, tre myke tacos med biff og sprø reker, og churros med meksikansk sjokoladesaus. Middag kalorier: 1,023.

12:30 a.m. Jeg går over byen (0.7 miles) og deretter går hunden. Han var ikke interessert i å gå lenger enn utenfor inngangsdøren, skjønt.

Klokken 2:00 Jeg legger meg.

Kalorier i: 2202

Treningskalorier oppnådd: 1343

Trinn gikk: 22 238 (9.83 miles)

Gulv klatret: 50

Aktive minutter: 176

vekttap dagbøker heather

Dag 5

Klokka 8:30 Jeg våkner opp for å gå hunden og deretter gå tilbake i dvale.

Kl. 10:30 Jeg våkner igjen og går en tur. Jeg bestemmer meg for ikke å veie meg selv fordi det er for kaldt å bli naken.

11:00. Jeg traff mer enn 5000 trinn før de fleste våkner opp.

11:35 a.m. Jeg spiser et eggsmørbrød med en engelsk muffins, hele egg og litt amerikansk ost med kaffe. Frokostkalorier: 191.

Jeg er ganske lat i dag. Det er iskaldt ute.

2:15 p.m.. Jeg spiser kyllingsuppe og en yoghurt. Lunsjkalorier: 140.

Til slutt gjør jeg en treningsvideo.

6:30 p.m. Jeg møter en venn i treningsstudioet for en 45-minutters Spin-klasse.

7:45 p.m. Etter klassen går vi ut til søndagsmiddag, hvilkener alltid kinesisk mat. Mye av maten var på bordet da vi ankom. Jeg beiter på litt av alt: Spare ribbeina, sesam nudler, hvit ris, krydret snøbønner, kylling med brokkoli. Middag kalorier: 628.

klokken 12. Jeg legger meg.

Kalorier i: 1159

Treningskalorier oppnådd: 1067

Trinn gikk: 18.069 (7.61 miles)

Gulv klatret: 23

Aktive minutter: 165

Sjekk ut disse to metabolisme-boosting bevegelsene du kan gjøre akkurat nå.

vekttap dagbøker heather

Dag 6

kl. 8.00. Jeg våkner opp og lager en engelsk muffins og eggsalat. Jeg veier meg selv og skalaen leser 155,6. Jeg er ikke så glad for det. Jeg kle på en ny skjørt som jeg kjøpte før Thanksgiving. Det er en størrelse stor, men det er liksom å falle av. Så legger jeg på en ny montert T-skjorte, liten størrelse. Jeg går hunden litt, og deretter går til t-banen (0,8 miles).

10:15 a.m. Jeg spiser min sandwich på jobb. Frokostkalorier: 189.

12:45 p.m.. Jeg går for å hente lunsj.

1:47 p.m. Selv om jeg kjøpte min lunsj, har jeg fortsatt ikke hatt tid til å spise den.

2:15 p.m. Jeg til slutt spiser en halv tunfisk sub med salat og tomat og en yoghurt. Lunsjkalorier: 357. Jeg vil nok spise den andre halvdelen til middag.

6:00 p.m. Jeg tar en 75-minutters spin-klasse etter jobb.

8:30 p.m. Når jeg kommer hjem, lager jeg en enorm salat medbønner, salat, tomat, agurk, rødløk, paprika, svarte oliven og fersk mozzarella å spise med den andre halvdelen av tunfisken min fra lunsj, selv om jeg bare spiser halvparten av brødet. Så spiser jeg litt av hvetebrød og quinoa salat jeg lagde til middag i morgen. Middag kalorier: 810.

9:30 p.m. Jeg går hunden.

Klokken 10. Jeg går til sengs.

Kalorier i: 1356,

Treningskalorier oppnådd: 507

Trinn gikk: 12.842 (5.21 miles)

Gulv klatret: 19

Aktive minutter: 96

vekttap dagbøker heather

Dag 7

kl. 8.00. Jeg våkner opp og lager min vanlige engelskmuffin ogeggesalat. Jeg går på skalaen, og det står 154 pund. Jeg kaster på noen nye velour jeans (størrelse seks, men løs) og en ny slank genser (størrelse medium). Jeg går hunden litt, og deretter hodet til t-banen (0,8 miles). Jeg gled på t-banen, men min eneste skade var et bruised ego.

10:45 a.m. Jeg spiser smørbrød og yoghurt på jobb. Frokost kalorier: 319.

2 pm Jeg går for å hente lunsj (en mil) og spise den umiddelbart. Jeg bestiller en carnitas quesadilla med syltet løk og pico de gallo. Lunsjkalorier: 515.

Resten av ettermiddagen er uneventful. Jeg forblir på skrivebordet mitt mesteparten av dagen.

5 pm. Jeg stirrer på middagen jeg brakte hjemmefra (en hvete bær og quinoa salat som jeg sverger ville ha vært super yummy) og forlate kontoret uten å spise det.

6:00 p.m.. Jeg går en kilometer gjennom Times Square til teatret og ta en hamburger Happy Meal på McDonald's. Jeg nyter hver bit av det. Middag kalorier: 480.

Kaste av showet ga ut pierogis like før det startet (ingen anelse om kalori telling, men det smakte gødning). Etter showet dro jeg hjem og gikk hunden (0,25 mil).

Klokken 10:30. Jeg måtte sove

Kalorier i: 1389

Treningskalorier oppnådd: 278,

Trinn gikk: 12.895 (5.39 miles)

Gulv klatret: 20

Aktive minutter: 59

Vekt oppnådd eller tapt denne uken: Fluktuert mellom 155,6 og 150,8 pounds.